avatar Ten blog rowerowy prowadzi Jarekdrogbas z miasteczka Poznań . Mam przejechane 51980.80 kilometrów w tym 11154.60 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 24.13 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Jarekdrogbas.bikestats.pl

Powyżej 50

BikecrossMaraton Chodzież

Niedziela, 1 maja 2016 · dodano: 04.05.2016 | Komentarze 3

Sektor Pierwszy start z przodu. Na początku jak tylko mogę mam w planie jechać tak by na singlach mnie nie blokowali. Początek to wspólna jazda z Krzychem, z którym po drodze sobie żartujemy. Rozpoczyna się to wszystko dla mnie całkiem dobrze aż do momentu pierwszych wertepiastych zjazdów na których to muszę walczyć ze spadającym łańcuchem. Dwa postoje i grupka w której wspólnie z Krzyśkiem jechałem mi odjeżdża. Nie próbuje gonić bo to był początek wyścigu i zapas sił musiał zostać.
Kolejne kilometry idą spoko. Zjeżdżam na blacie bo na małej zębatce to łańcuch leciał i tak cały czas @#@$#@$#
Formuje się po pierwszym podjeździe na Gontyniec jakaś grupka i w niej staram się jechać. W pewnym momencie dobija do nas grupka z Sebą i wspólnie kręcimy. Kolejna pętla idzie spoko. Po kolejnym Gontyńcu urywamy się we trzech i docieramy do mety.
Na ostatnim piaszczystym zakręcie lecę przez kierę ale nic się nie stało. Finisz najgorzej z grupy. Zjazdy szły dobrze na całej trasie nie miałem żadnego kryzysu.
Wynik 39/157 Open   M3 17
Na mecie jak dowiedziałem się wynik Krzycha to nie mogłem w niego uwierzyć. Gdyby On trenował regularnie to czołówka by się go nawet bała. Gratulacje koniu ;-)
Reszta kolegów za mną przyjechała. Z wyniku jestem średnio zadowolony. Mogło być dużo lepiej. Rower na niedzielny wyścig w Połczynie Zdroju musi być przygotowany.

• Sprzęt MERIDA MATTS

Tlenik

Piątek, 29 kwietnia 2016 · dodano: 29.04.2016 | Komentarze 0

Jazda w tlenie na lekkiej kadencji + jedna tempówka 8 km 150/155 AVg
Jutro wolne a w niedzielę Chodzież ;-)

AVG - 124

• Sprzęt MERIDA MATTS

Wycieczka z Anią

Piątek, 22 kwietnia 2016 · dodano: 22.04.2016 | Komentarze 5

Super wykorzystaliśmy wolny dzień od codziennych zajęć. Udało nam się przejechać kawał drogi. Dla mnie to była bułka z masłem, dla Ani to pierwsze takie przetarcie w terenie i próba pokonania dystansu dłuższego niż 50 km. Dała radę i wiem, że kolejne wyzwania stoją przed nią do pokonania. Tak samo jak ja,Ona też kocha rower i czerpie radość z jazdy. BRAWO!

W drodze do Doliny Samicy. Pierwsza przerwa na ciacho i kawę
W drodze do Doliny Samicy. Pierwsza przerwa na ciacho i kawę © drogbas" />

To już Dolina Samicy pięknie tam!
To już Dolina Samicy pięknie tam! © drogbas" />

Obcujemy z pięknem przyrody
Obcujemy z pięknem przyrody © drogbas" />

Ta to wszędzie musi wliźć ;-)
Ta to wszędzie musi wliźć ;-) © drogbas" />

Kolejna przerwa przed Mściszewem. Zjedliśmy sałatkę, bułki i owoce. Posileni ruszyliśmy w kierunku doliny Warty © drogbas" />

Takim oto szuterkiem dojechaliśmy do samego Biedruska. Piękny szlak łączący Biedrusko z Obornikami. Klasa Normalnie! © drogbas" /

Piwko musi być. .
Piwko musi być. . © drogbas" />

Ostatni już przystanek przed dojechaniem do domu
Ostatni już przystanek przed dojechaniem do domu © drogbas" />

Kiedy to ja ostatni raz pomykałem ze sakwami?..... Było to dwa lata temu gdy z Jackiem pokonaliśmy Alpy i dojechaliśmy do Rzymu © drogbas" />

Korzystając z wolnej godziny postanowiliśmy zajechać w głąb poligonu nad jezioro Glinowieckie a tam żywej duszy. Godzinka opalania przyspieszyła regenerację. Było super! © drogbas" />

Kategoria Powyżej 50

Góry Złote

Niedziela, 17 kwietnia 2016 · dodano: 20.04.2016 | Komentarze 4

Świetny trening siły przed Chodzieżą. Więcej nic nie napiszę bo fotki oddają przyjemność jazdy po górach. Dziękuję JP!

Złoty Stok podjazd na Borówkową Górę
Złoty Stok podjazd na Borówkową Górę © drogbas" />

Zjazd zBorówkowej przyniósł mi najwięcej frajdy. Brakuje jeszcze zdecydowania i odwagi. Technika została.... tego się nie zapomina © drogbas" />

Zjazdy zjazdy zjazdy element do poprawienia/ Na Sudety wszystko będzie ok!
Zjazdy zjazdy zjazdy element do poprawienia/ Na Sudety wszystko będzie ok! © drogbas" />

Bez błotkai innych atrakcji w górach nie ma przyjemności z jazdy
Bez błotkai innych atrakcji w górach nie ma przyjemności z jazdy © drogbas" />

Papa sama się śmieje a to z dwóch powodów. Pierwszy to , to że nareszcie w górach a drugi, że podjazdy idą lekko © drogbas" />

Owieczki w górach
Owieczki w górach © drogbas" />

Na podjazdach nie odcięło mnie wręcz niektóre pierwszy raz podjechałem i to z dużą rezerwą ! © drogbas" />

No to ostatnie foto i czas wracać do domu!
No to ostatnie foto i czas wracać do domu! © drogbas" />

Kolejny nasz trening w górach mamy już wspólnie ustalony. Będzie to rekonesans pierwszego etapu Sudety Bike Chellenge w Stroniu Śląskim.

Środa, 13 kwietnia 2016 · dodano: 13.04.2016 | Komentarze 0

Jak się nie ma szosy to się śmiga trochę tak trochę tak. Dzisiaj spokojnie
Suchy Las - Golęczewo - Zielątkowo - Nieczajna - Pamiątkowo - Trakt Napoleoński - Strzeszynek - Suchy Las

Kategoria Powyżej 50, Treningi

Poniedziałek, 11 kwietnia 2016 · dodano: 11.04.2016 | Komentarze 2

Nie ma śladu po wczorajszym wyścigu. Widać, że wczoraj był trening a nie ścig! Dzisiaj też odbyłem ostatni trening na szosie Btwin. Jutro wyślę ją do nowego rowerzysty. Żal mi ją sprzedawać ale 4 rowerów w chacie nie ma gdzie trzymać a szosy mieć dwie to mi nie potrzebne jest.

Mtb Maraton Dolsk

Niedziela, 10 kwietnia 2016 · dodano: 11.04.2016 | Komentarze 4

No to poszły konie bo betonie, pierwszy start edycji cyklu Gran Prix MTB Wielkopolska - Dolsk
Na miejsce dojeżdżam z Jackiem pogoda po drodze nie rozpieszcza jest deszczowo, zimno na ale jechać trzeba. No a na miejscu paczka kumpli jest Dawid Krzychu Wojtek Micor i wielu innych znajomych, których po czasie zimowej przerwy miło spotkać i pogadać o planach startowych na ten sezon i nie tylko.
Rusza start od samego początku tłoczno ludzie pchają się jeden przez drugiego co w efekcie daje wywrotki i drobne kolizje, które na szczęście mnie omijają.
Grupę łapie fajną na czele z Jasiem Zozoulińskim a za mną bardzo blisko jedzie Dawid. Rozpoczynam spokojnie plan mój był taki by na tej drugiej rundzie mini dowalić do pieca i walczyć o dobre pozycję. Tam miałem jechać już w trupa. Jest parę nierówności i jest problem... a mianowicie moje siodełko trzykrotnie się ustawia do pozycji pionowej co skutkuje trzema postojami na przykręcenie go a za trzecim razem to tak go dowaliłem, że z nerwów klucz imbusowy zgiąłem.
No i lipa grupa mi ucieka mija mnie Seba od Kaczmarka mija mnie Dawid, i Krzychu. Jacka udaje mi się dojść i wyprzedzić ale z kim tu gonić jak wkoło każdy patrzy tylko trzymać swoją grupę. A ja tak sobie skaczę od grupy do grupy i wiecie co.... bawię się! Robię dobry trening mając porównanie, że zawodnicy z którymi jechałem to rok temu bym im z trudem na kole mógł usiedzieć. I tylko słyszę co tak szarpiesz, czemu tak szybko ej weź zwolnij a ja co górka co chęć do parcia naprzód daje mi i udowadnia że jestem mocny w tym sezonie.
Wystarczy spojrzeć na mój czas z licznika a i grupy, z którą jechałem by nie te awarie to bym nie odpuścił.
I bidonu brak cały dystans bez żela i picia przejechałem a na mecie nie byłem nic zmęczony.
Gratuluje Dawidowi Sebie i Krzychowi dobrych pozycji a mi pozostaje tylko trenować do wyścigu w Chodzieży tam gdzie będzie chociaż trochę górek i będę w swoim żywiole. Po cichu liczę na miejsce w pierwszej 20 open!
A i z Dolska wracam też jako zwycięzca! Naprawdę bo jak to zawsze bywa jest między mną a Jackiem zakład o piwo poszedł, który to lepiej pojedzie. Kurde no Jacek bez siodełka nawet ale piwa nie popuszczę haha. SMAKOWAŁO nie ma co!

miejsce : 60/247

Poniedziałek, 4 kwietnia 2016 · dodano: 04.04.2016 | Komentarze 0

Po wczorajszym ścigu nogi już kręciły normalnie. Tempo umiarkowane. Do wyścigu w Dolsku nie zamierzam podkręcać tempa i intensywności.

Pierwszy trening

Czwartek, 31 marca 2016 · dodano: 31.03.2016 | Komentarze 0

Suchy Las - Drogbasowa 50 - Piątkowo - Suchy Las
Trening wszedł jak trzeba.