avatar Ten blog rowerowy prowadzi Jarekdrogbas z miasteczka Poznań . Mam przejechane 51980.80 kilometrów w tym 11154.60 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 24.13 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Jarekdrogbas.bikestats.pl

Niedziela, 29 kwietnia 2012 · dodano: 29.04.2012 | Komentarze 0

Drogbasowa terenowa z JP

Czwartek, 26 kwietnia 2012 · dodano: 26.04.2012 | Komentarze 3

Spokojny trening na mojej terenowej rundzie.Z Jackiem uzgodniliśmy dokładny czas i termin wyjazdu do Złotego Stoku.Rundę pokonaliśmy w kierunku odwrotnym niż zazwyczaj.Podczas jednego ze stromych podjazdów w okolicacj jeziora Kierskiego wypina mi sie but z pedała i kolanem przypierdzieliłem w kierownice.Pojawił sie ból i siniak.Mam nadzieje,że do niedzielnego maratonu w Boszkowie bedzie wszystko ok!W Kiekrzu pocieliśmy jakiegos kolarza co pomykał na dobrym trackingu i chciał nam uciec;-))))
Na samym końcu wypiliśmy po piwie i pojechaliśmy do domu.

AVG - 131
MAX - 168

Wytrzymałośc

Środa, 25 kwietnia 2012 · dodano: 25.04.2012 | Komentarze 4

Porcja mocnego uderzenia na trasie:
Suchy Las-Strzeszynek-Kiekrz-Rokietnica-Złotkowo-Tarnowo Podgórne-Kaźmierz-Chlewiska-Przybroda-Cerekwica-Rokietnica-Rozstworowo-Żydowo-Przecław-Pamiatkowo-Lulin-Nieczajna-Ocieszyn-Chludowo-Złotniki-Poligon-Biedrusko-Radojewo-Morasko-Suchy Las
Przez większą częśc trasy zmagałem sie z wiatrem,który lekko ostatnio przedawkował.Wiało szczególnie mocno na otwartej przestrzeni i to konkretnie.
Do momentu wjazdu na Poligon jechałem ze średnim AVS 28 km/h.Na poligonie zacząłem się ciąc z szosowcem w żółtym stroju,który pomykał na karbonowej Orbei.Koło mi utrzymał ale i nie wyprzedził mnie więc byłem dumny z siebie,że sie nie dałem mu machnąc jadąc na rowerze o 3 kg.cięższym;-)i mając już przekulane 75 km.
W Morasku sie rozstalismy każdy w swoja strone.Do domu wróciłem ze sporym zapasem sił;-)
Brakowało mi tak długiego treningu zwłaszcza,że giga w złotym jest coraz bliżej.

AVG - 135
MAX - 174

Poniedziałkowy rozjazd

Poniedziałek, 23 kwietnia 2012 · dodano: 24.04.2012 | Komentarze 0

Bardzo spokojnie po mieście z kolegą,który jezdzi po chatach i tytoń sprzedaje;-)))

BIKECROSS maraton WLKP #1# DOLSK

Niedziela, 22 kwietnia 2012 · dodano: 22.04.2012 | Komentarze 13

Dolsk....Tak pamiętam jak dwa razy z rzędu ścigając się po tej płaszczyźnie złapałem kapcie.Mysle sobie,tak... że dzisiaj moze sie szczęście do mnie usmiechnie;-)
Jadę dystans ten krótszy.Dlaczego? A to dlatego,że nienawidze płaskich tras a jak mam sie męczyć te 30 kilometrów więcej to wolę se pojechać mniejszy dystans;-)
Na rozgrzewce spotykam komplet zawodników "Goggle" Brakuje tylko Rodmana.
Na starcie mini widze zawodników z byłym badz obecnym zawodowym stażem w kolarstwie.Są zawodnicy z teamu "Honda Reco" są byli Mrozowcy i wielu znanych kolarzy.
Sam start to OGIEN.Myśle sobie Boże co jest...Tempo jak na finiszu.Nasz peleton z punktu sie dzieli na grupę 10 koni wśród,którch jestem ja.Ale cisna!Tętno 180 - 190!!!

Gdy ścigam sie na GIGA to idzie to wszystko spokojniej a tu od samego strzału po mete zawrotne jest to tempo.Płaska runda a tam gdzie podjazd to ucieczka.mocno z blatu cisne pod każdą górkę i muszą mnie gonic chłopaczki;-)
Pod jednym z podjazdów czeka z aparatem ZygmuntIII Waza a po drodze mijam megowców min.Davea i Josipha.Do mety jedziemy przez 10 ostatnich kilometrów w 9-cio osobowej grupie.Przed metą na ok 3 kaemy atakuje sam a za mna podąża Tomek Dopierała.Pozostała część peletoniku dała sobie wyraźnie spokój i odpuściła by nas gonic.Ciągnę tak do mety i dojeżdzam 10!!! OPEN

Ostateczny wynik 10/230.Co każdy wyścig to poprawiona siła i wytrzymałość;-)
M3 - 3 miejsce
Ciesze sie ja cieszą sie moje wierne kibicki,Agnieszka i mojaj ciocia,która martwiła sie czy wogóle dojade;-)

Później czekam na megowców.I jest jedzie Klosiu,który no szacun z mojej strony bo dołożył chłopakom.Nastepnie dojezdza JP i Paweł.
Zbyszek wygrywa kultowy pojedynek z Maksem,a Joanna jest III wśród kobiet.GRATULACJE;-)
Z Jackiem podczas sprawdzenia wyników;-)

A i bym zapomniał,że następnym razem to idziemy razem po puchar - oczywiście z Martą;-) i jej siostrą;-)

Symulacja wyścigu + trening z JP

Piątek, 20 kwietnia 2012 · dodano: 20.04.2012 | Komentarze 0

Symulacja wyścigu to trening na mojej terenowej rundzie w całości w terenie:
Dist.30 km
Time. 1:09
AVS - 26 km/h
AVG - 155
MAX - 176
Napieranie cały czas tak jak na wyścigu.Kręte i wąskie single skutecznie udaremniają "ściemnianie" na trasie.Całośc z blatu;-)
Kolejny trening dzisiejszego dnia to jazda z Jackiem na tej rundzie,na której trenowałem już dzisiaj.Tempo mocne szybkie.Po treningu piwo nad Rusałka;-)Smakowało wybornie.

Dojazdy do pracy

Piątek, 20 kwietnia 2012 · dodano: 20.04.2012 | Komentarze 0

Trening szosa

Czwartek, 19 kwietnia 2012 · dodano: 19.04.2012 | Komentarze 2

Pierwsza faza to wyjazd z pracy i powrót przez Castoramę do domu.Spotkałem Dudę przy szpitalu na Lutyckiej pogadaliśmy chwile i do chaty rwałem na obiad.
Po posiłku wsiadłem na B'twina i pokonałem trase:
Suchy Las - Strzeszynek - Kiekrz - Rokietnica - Sobota - złotniki - Poligon - Radojewo - Suchy Las
Kreciłem raczej spokojnie tylko na podjazdach rwałem mocno skupiajac sie nad techniką by nogi równo i mocno pracowały.W Radojewie minałem się z Mikołajem - Virenque,który trenował do czekającego go wyścigu.
Cały czas wqrwia mnie wiatr.Jak nie dmucha w ryj to z boku zwala z siodła.Masakra wieje tak już ze trzeci tydzien;-)
Do domu wróciłem ze sporym zapasem sił bo jutro czekaja mnie dwa ciężkie treningi.

NIKU

Środa, 18 kwietnia 2012 · dodano: 18.04.2012 | Komentarze 0

Pojechałem sie porozciagac i doprowadzic mięśnie do ładu.Taki stretching fajnie działa na zmeczone nogi.Po powrocie wykonałem spokojny rozjazd na Łazarz do Agi tym razem na dietetyczne podejcie do sprawy;-)