avatar Ten blog rowerowy prowadzi Jarekdrogbas z miasteczka Poznań . Mam przejechane 51980.80 kilometrów w tym 11154.60 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 24.13 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Jarekdrogbas.bikestats.pl

Kwiecień, 2015

Terenowa runda Drogbasa

Wtorek, 14 kwietnia 2015 · dodano: 14.04.2015 | Komentarze 4

Jako, że wiało to wolałem pojeździć w terenie. Tempo w miarę spokojne bo byłem po nocce i przed kolejną nocką w pracy. Trochę mocniej tradycyjnie depłem na górkach

AVG - 145

MAX - 167

Rozjazd

Poniedziałek, 13 kwietnia 2015 · dodano: 14.04.2015 | Komentarze 0

Zrobiłem mało kilometrów bo wiało że hej

BikeCrossMaraton Dolsk

Niedziela, 12 kwietnia 2015 · dodano: 12.04.2015 | Komentarze 5

No i ruszył najważniejszy w Wielkopolsce cykl maratonów pod znakiem Gogol MTB. Na miejsce docieram z Anią i grupą kibiców z mojego fyrtla z Kasią i Mariuszem.
Rozgrzewka przebiegła spoko musiałem spokojnie się grzać bo na starcie było mi zimno. Samo ustawienie w sektorze za Jackiem i Wojtkiem za to obok Hulaja i innych wymiataczy. A najbardziej to rozbawiła mnie wypowiedź Asi i mówi mój ledwo nie ruszył a już sztycę połamał ;-)....
Po starcie dochodzę do Jacka i myślę no Jacek jedziemy razem. Po chwili widzę na bandzie drogowej rozbitego Jaskulajnena i daje stopa lekkiego na początku.
Grupy się formuję i jestem z Jackiem w jednej. Razem sobie pracujemy i jak w pewnym momencie ktoś nas wyprzedził to złapałem koło mocniejszego rywala i dociągnęliśmy do grupki prowadzonej przez Wojtka Radomskiego. Siema - siema c słychać a ok to jedziemy dalej;-)
 Krótko daje zmiane i odjeżdżam sam z młodym Zozulińskim i dociągamy do innej grupy. Jacek był blisko więc na jednej ze zmian gdzie byłem z przodu hamuje lekko peleton i Jp dołącza do nas.
Później nie wiem co się stało ale odbiłem z kolejną grupką naprawdę silnych koni i razem po asfalcie dojeżdżamy do punktu widokowego na który wjeżdżam w czołówce grupy szukam moich i modlę się o bidon i dostaje bidon pełen od Kasi i słyszę głośne dawaj i dodaje to skrzydeł SERIO! Wszyscy mi dopingują jest moc!
Jak dałem zmianę to szarpanym tempem załatwiłem kilku i wiara mówi ej spokojnie bo sięzajedziesz....
Wcześniej słyszę dawaj Drogbas a to Mikadarek był.
Wszyscy się drą i siara na maxa więc staje na pedały i dochodzę kolejną grupkę z Bartkiem Bejmem na czele.
Po kolejnym podjeździe Bartek puszcza koło grupy i myśle że będzie gonił a tu lipa on pasuje a ja sam nie dochodzę już grupy i do samej mety cisnę z gościem z Baltic team. Po kilku łykach magicznego płynu z bidonu i wciągnięciu żela odżywam na tyle że w pewnym momencie jechałem sam;-)
W lesie na ok 15 kilometrów przed metą dochodzimy kolejną grupkę ale ja już na 5 km przed metą z powodu skurczy odpuszczam i dojeżdżam sam. Widziałem grupę za mną ale spokojnie trzymałem przewagę. Na mecie okazuje się że przyjechałem najlepiej z teamu. Ale na płaskim dużo tracę i nie mogę dorównać najlepszym za to na podjazdach jest siła i duża moc. Trzeba to poprawić. Do domu zawinąłem się szybko bo kolejorz grał z Koroną Kielce.
AVG - 162

Osiągnąłem drugi czas po Klosiu który kiedyś na tej trasie wykręcił 2:35

Na spokojnie

Piątek, 10 kwietnia 2015 · dodano: 10.04.2015 | Komentarze 0

Suchy Las - Sołacz - Malta - Sołacz - Strzeszynek - Psarskie - Złotniki - Suchy Las

Podjazdy

Czwartek, 9 kwietnia 2015 · dodano: 09.04.2015 | Komentarze 0

Suchy Las - Strzeszynek - Kiekrz - Rokietnica - Sobota - Złotniki - Poligon - Biedrusko - Radojewo - Morasko - Suchy Las

Super!

Zachodnimi rewirami - regenereacja

Środa, 8 kwietnia 2015 · dodano: 08.04.2015 | Komentarze 0

Suchy Las - Złotniki - Golęczewo - Sobota - Jelonek - Złotniki - Kiekrz - Przeźmierowo - Wysogotowo - Skórzewo - Plewiska - Gołuski - Głuchowo - Chomęcice - Głuchowo - Komorniki - Suchy Las

Delikatnie i spokojnie. Szkoda tylko, że wiatr mocno zawiewał i momentami było ciężko.

strawa

Terenowa runda Drogbasa

Wtorek, 7 kwietnia 2015 · dodano: 07.04.2015 | Komentarze 0

Podobnie jak wczoraj dzisiaj znowu potrenowałem na rundzie mojego autorstwa. O niebo lepiej niż wczoraj mi się kręciło mimo wiatru i zmęczenia wczorajszym treningiem. Ponownie rundę przejechałem wyścigowym tempem. Odcinek od Rusałki do Lutyckiej na zmęczonego bo w nogach miałem już niemal połowę rundy ukończyłem na 4 miejscu Stravy.
W strzeszynku spotkałem Wojtka i chwilę pogadaliśmy sobie.
Teraz czuję nogi i pewnie jutro zrobię spokojną regenerację.
Chętnych do przejechania się moją rundą zapraszam w piątek w godzinach popołudniowych. Tempo będzie spokojne bo w niedzielę jadę w Dolsku.
AVG - 158
MAX - 177

Terenowa runda "Drogbasa"

Poniedziałek, 6 kwietnia 2015 · dodano: 06.04.2015 | Komentarze 2

Wystartowałem po godzinie 14:30. Tempo mocne do tego nieźle wiało. Całość pojechałem mocno i mając w planach drugą pętlę zrezygnowałem i pojechałem zaatakować koma i 2 miejsce zająłem. W drodze nad Rusałkę spotkałem Jacka który dzisiaj w planach miał spokojny trening. Coś w korbie strzela mi i do Dolska muszę rozebrać suport i sprawdzić co jest grane.
AVG - 160
MAX - 177
Tempo dzisiaj miałem jak na wyścigu.
strawa

Drogbasowa "50"

Czwartek, 2 kwietnia 2015 · dodano: 02.04.2015 | Komentarze 2

Po 17:00 pogoda niby ok. A podejmuje dzisiaj już drugą tym razem udaną próbę treningu. Pojechałem suchą oponą po treningowej mojej rundzie. Apetyt na jazdę miałem jak nigdy. Nawet wiatr i niska temperatura mi nie przeszkadzały bo w porównaniu z tym co było rano to luksus taki trening
I udało mi się zdobyć pierwszego Koma na podjeździe w Golęczewie

Trening?

Czwartek, 2 kwietnia 2015 · dodano: 02.04.2015 | Komentarze 0

Rano dzisiaj jak wyjechałem to niby nie padało a po 20 minutach zaczął padać deszcz ze śniegiem więc szybko zawinąłem żagiel i do domu.