Info

avatar Ten blog rowerowy prowadzi Jarekdrogbas z miasteczka Poznań . Mam przejechane 51980.80 kilometrów w tym 11154.60 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 24.13 km/h i się wcale nie chwalę.
Suma podjazdów to 0 metrów.
Więcej o mnie.

baton rowerowy bikestats.pl

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy Jarekdrogbas.bikestats.pl

Archiwum bloga

  • DST 39.00km
  • Teren 15.00km
  • Czas 01:40
  • VAVG 23.40km/h
  • VMAX 36.00km/h
  • Temperatura 8.0°C
  • Aktywność Jazda na rowerze

Siłka + rozjazd

Wtorek, 15 listopada 2011 · dodano: 15.11.2011 | Komentarze 10

Najpierwa była mała rozgrzewka przed siłownią - 16 km.
Dzisiejsze ćwiczenia to cały czas góra + plecy
Po siłowni pojechałem na delikatny rozjazd wokół jeziora strzeszyńskiego a dalej na os.Greckie.
Ciekawą rzeczą było spotkanie stada dzików tuż po wjezdzie w las,kawałek od mojego domu w liczbie 10 - ciu dorosłych osobników;-)
Odbyłem też dzisiaj pierwszą jazdę po przeserwisowaniu Rockiego.Rower idzie super.Wszystko póki co pracuje płynnie i bez komplikacji.
Do kompletu brakuje mi jeszcze serwis przedniego sida,nowe pedały XTR, Sztyca Eastona też nowa,i komplet nowych opon w tym przypadku pozostaje wierny Hutchinsonom-)
Przed sezonem mam zamiar zainwestować w nowy licznik VDO;-_

AVG - 129
MAX - 159





Komentarze
MaciejBrace
| 17:07 czwartek, 17 listopada 2011 | linkuj Smar do Rockshox to
http://www.cyklotur.com/x_C_Sz2__T_smar-pit-stop-judy-butter-ROCK-SHOX.html?PT=53119121&PZTA=8&HNT=T&PD=53010751&WSZDZ=T
Maks
| 20:51 środa, 16 listopada 2011 | linkuj No widzę Maciej że jesteś specjalistą będę się musiał do Ciebie zgłosić ;) Na końcu przyszłego sezonu będę rozbierał swojego amora więc pewnie będę wymieniał uszczelki.
Jeszcze wchodzi smar na te filce pod uszczelkami kurzowymi. Pamiętacie jaki to jest smar ?.
Jarek - Uszczelki mają za zadanie uszczelnić nic więcej kupowanie jakiś uszczelek oryginalnych za kosmiczne pieniądze nie ma sensu. W każdych serwisach ładują zwykłe uszczelki i kasują jakieś chore pieniądze.
Jarekdrogbas
| 20:31 środa, 16 listopada 2011 | linkuj Na temat serwisu amortyzatora z tym olejem to słyszałem,że można nabyc tańszy,a co do uszczelek to jednak wole oryginalne.Dzieki wszystkim za informacje,i liczę na dalsze Wasze wsparcie od strony technicznej;-)
Co do licznikia to VDO - z kadencją ale bez pulska.Posiada też wyskościomierz .
JPbike
| 19:10 środa, 16 listopada 2011 | linkuj Dzięki za info :)
MaciejBrace
| 17:54 środa, 16 listopada 2011 | linkuj Jeśli mówicie o O-Ringach to faktycznie groszowa sprawa - kwestia materiału - najczęściej to 72 NBR, 88 NBR, 80 FPM, 70EPDM. Jeśli olej jest mineralny to NBR, jeśli olej oparty na glicolu to EPDM. Jacku taki sklep masz pod nosem na ulicy Małoszyńska 3"TIM" a na Wojciechowskiego jest STAMAR
Maks
| 16:12 środa, 16 listopada 2011 | linkuj Jacek bez przesady uszczelki kosztują kilka zł. Wymieniasz gumowe uszczelki. Przeciwkurzowe tylko jak są mocno zużyte. Uszczelki dostaniesz na Wojciechowskiego jeśli się nie mylę. Musisz znać tylko wymiary. Mogę Ci podać jak potrzebujesz. Tak naprawdę najwięcej kosztuje olej ;)
JPbike
| 15:43 środa, 16 listopada 2011 | linkuj Krzysztof - a ile kosztuje komplet uszczelek do SiD'a
Mnie przeraża cena czegoś takiego do Reby - aż prawie 200 zł (klik 1, klik 2), no i jeszcze dodajmy cenę oleju ...
JPbike
| 15:42 środa, 16 listopada 2011 | linkuj Krzysztof - a ile kosztuje komplet uszczelek do SiD'a
Mnie przeraża cena czegoś takiego do Reby - aż prawie 200 zł (url=http://www.bikecenter.pl/index.php?p4572,rock-shox-air-service-kit-reba-recon-revelation-pike]klik 1[/url], klik 2), no i jeszcze dodajmy cenę oleju ...
Maks
| 09:50 środa, 16 listopada 2011 | linkuj W Sid'zie praktycznie nowe uszczelki + wymiana oleju ;)
JPbike
| 20:43 wtorek, 15 listopada 2011 | linkuj Dobrze dbasz o swój wypas sprzęt.
A licznik, jaki planujesz to z pulsakiem i kadencją ?
Komentować mogą tylko zalogowani. Zaloguj się · Zarejestruj się!