avatar Ten blog rowerowy prowadzi Jarekdrogbas z miasteczka Poznań . Mam przejechane 51980.80 kilometrów w tym 11154.60 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 24.13 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Jarekdrogbas.bikestats.pl

Powyżej 50

Szczęscie

Środa, 15 maja 2013 · dodano: 15.05.2013 | Komentarze 1

Jako,że w robocie był dzisiaj luźniejszy dzień a każdy był zalotany swoimi sprawami to zrobiłem sobie trening.
Suchy Las - XC - Zielonka - Radojewo - Morasko - Suchy Las
Najpierw zaliczyłem małą godzinkę na rundach xc a później pojechałem przez poligon do zielonki.Pojeździłem trochę w terenie i w drodze powrotnej na rybce w Radojewie cudem uniknłem smierci z rąk wariata,który jadąc od strony Radojewa z górki mniej więcej w miejscu gdzie łączą się oba pasy jednokierunkowe wyprzedzał na zakręcie auto i tylko poczułem jego podmuch jak świsnął mi bokiem.Nawet nie widziałem jak to auto nadjechało a zresztą co za kretyn wyprzedza na zakręcie i to jeszcze z górki?
Przystanąłem na chwile i pojechałem do domu.Tak sobie pomyślałem o Pochodzącym z RPA kolarzu górskim Burrym Standerem,który zginął na treningu.

Poniedziałek

Poniedziałek, 6 maja 2013 · dodano: 21.05.2013 | Komentarze 0

Po pracy malta - strzeszynek

Kaczmarek elektrik - Olejnica

Niedziela, 28 kwietnia 2013 · dodano: 28.04.2013 | Komentarze 11

Na początku dodam,że chciałem sie oszczędzić i dać sobie spokój z dzisiejszymi zawodami.Chciałem wystartować dopiero w Murowanej by na maxa sie zregenerowac i menatlnie przygotowac na ponad 100 kilometrowe ściganie.
Ogólnie pojechałem by znowu dać dupy i wystawić sie na krytyczną ocnenę samego siebie i swojej postawy w maratonie.Dzisiaj było normalnie zupełnie inaczej...!
Do Olejnicy za 50 złotych dojechalismy tym zielonym groszkiem moim co mu sie bagażnik otworzyc nie chciał i klamoty trzeba było targać przez kabinę.Mając łom w zapasie oszczędzilismy dewastacji auta i zarejestrowalismy sie sprawnie w biurze zawodów.Rozgrzewka jako taka ok!
Co do samego startu to Jacek wpadł na pomysł by się ustwić jako ostatni w takiej szarej dupie gdzie byli ludzie na zjawiskowych rowerach i w plastikowych kaskach roboczych takie co na budowie noszą;-)
Po starcie czekała nas mijanka i to taka konkretna zawodników dużo słabszych od nas.Poszła szybko i sprawnie ale ktos tam gdzies wyglebił, a to ktoś zatarasował drogę a to ktos skręcił nie tam gdzie trzeba , ogólnie kabaret na dwóch kółkach.
Grupa wyluzowała się gdy dogonilismy ogon drugiego sektora. Po drodze mijałem jak tyczki zawodników,którzy mi w Dolsku dołożyli.ale miałem frajdę bo noga kręci i ma ciągle mało mało!
Na jednym ze zjazdów widze zawodnika z naszego teamu.To Maks,który poszedł za szybko w zakręt i wyglebił...Boże o centymetry mijam jego głowę.Przednia przerzutka się psuje odwracam się i wstaje.Uffff całe szczęscie,że nic mu się nie stało.A tak na marginesie to gratki za zwycięstwo nad Zbychem,.No łobuz trochę Tobie uciekł bo mijałem go po ok.2 minutach nim minąłem Ciebie!
Dalsza jazda to mijanka mijanka i znowu mijanka i...... no i co? Łańcuch się zerwał.Jp wraca i 3 minuty mija nam na zrobieniu łańcucha. Oj wyprzedzili nas ze 3 - 4 osoby ale na pedały po naprawie tak nacisnałem,że JP ledwo na kole sie trzymał.Szarpie tempem i to mocno ale na metę wjeżdzamy wspólnie dziękując sobie za super współprace podczas wyścigu.
W górach tez tak jedziemy bo prezentujemy z JP równy poziom.Zresztą możemy polegac na sobie gdy awaria sie komus przytrafi a we dwóch szybciej cos naprawic.
No na mete jak wjechałem byłem mało zmęczony.Skurczów brak i NARESZCIE Drogbas sie przebudził z zimowego snu.Wystarczyły trzy dni regeneracji i organizm zareagował jak powinien.Nie chce tutaj gdybać co by było gdyby był sektor pierwszy,gdyby ktos dawał nam zmiany,gdyby łańcuch sie nie zerwał a gdyby gdyby te 12 minut było do przodu;-)
A i pierwszy raz nikt mnie i Jp nie wyprzedził podczas ścigu tylko my wyprzedzali
Jeżeli bym lecioł na mini to miejsce open 8 - 12 niemal by pewne było ale pojechałem mega by pracowac na drużynę i dobre miejsce w generalce!

CZAS - 2:56
Miejsce M3 - 38
AVG - ok. 154

Jako,że nie lubię płaskich etapów wynik lipny owszem ale satysfakcja z mojej dyspozycji jest super! W Murowanej winno byc dobrze!

Trening na xc w Morasku

Środa, 24 kwietnia 2013 · dodano: 24.04.2013 | Komentarze 1

Dużą ochotę miałem by pokręcic w terenie.Wybór padł na własne podwórko i zaczałem sobie wyznaczac odpowiednia ściezke dopasowaną do skali trudnosci.Podjazdy idą "aż miło" tętno też było w miare spokojne.

Mocy przybywaj

Poniedziałek, 15 kwietnia 2013 · dodano: 15.04.2013 | Komentarze 0

Tak jakoś po wczorajszym treningu czułem pewien niedosyt więc dzisiaj zrobiłem sobie terenową powtórkę w okolicach Kiekrza,Strzeszynka,Rusałki dojeżdzajac lesnymi duktami aż do Skórzewa.
Jechało mi się lekko i przyjemnie.

Trening z Teamem - Zielonka

Niedziela, 14 kwietnia 2013 · dodano: 15.04.2013 | Komentarze 0

To bylo już dawno kiedy ponownie mogłem zawitac w teren i poczuc jazdę na maxa.
Marc,Klosiu,Jaskulainen i JP - własńie z nimi ruszyłem przez Maltę nad jezioro Kowalskie po drodze robiąc super singielek nad Kowalskim . Później gdzies w okolicach Wronczyna zawróciłem do domu a koledzy pojechali dalej.
Wróciłem do domu ujechany jak trzeba.Tego mi brakowało.

Drogbasowa.

Piątek, 12 kwietnia 2013 · dodano: 12.04.2013 | Komentarze 0

Runda w kierunku na Kiekrz - Rokietnica - Żydowo - Pamiątkowo - Lulin - Chludowo - Zielątkowo - Sobota - Suchy Las

Udało mi się wyruszyc po pracy wykorzystując lukę między dzisiejszymi opadami.Tempo bez napinki.

AVG - 139
MAX - 176

Kategoria Powyżej 50, Treningi

Taaaa miała być regeneracja a co było?

Sobota, 6 kwietnia 2013 · dodano: 06.04.2013 | Komentarze 5

No tak to jest kiedy walczę z JP na trasie.Na początek ruszyliśmy w stronę Skórzewa,później na Dopiewo,Chomęcice i Konarzewo gdzie po piwku spożyliśmy;-)
Dalej już pod wiatr bardzo czułem nogi.Tętno bardzo niskie za to ból nóg wysoki taki bezcenny;-)
Jutro nie ma lipy robię rozjazd i nikt mnie nie skusi na walnięcie jakiegoś chorego treningu no!

Drogbasowa "50" - wytrzymałosc na kadencji

Piątek, 5 kwietnia 2013 · dodano: 05.04.2013 | Komentarze 2

Potrzęsło trochę nogami bo jechac na wysokiej kadencji to tak jak przez cały czas tyrac te obroty korbą nawet jak z górki się pomyka.Wiatr trochę przeszkadzał ale za to wyszedł mocny dobry trening!

AVG - 147
Max - 173

Trening na morenie vol.2 - Podjazdy

Czwartek, 4 kwietnia 2013 · dodano: 04.04.2013 | Komentarze 0

Kierunek jazdy - Suchy Las - Szosa do Moraska - Morasko - Suchy Las
Zrobiłem pięć mocnych pętli gdzie było trochę podjeżdżania na wysokiej kadencji.Wiatr oczywiscie w twarz spowodował,że trzeba było mocniej deptać.

AVG (z rund podjazdowych) 151
MAX - 177
Czas spędzony na rundach to: 1:20:54

Po ciężkim treningu wykonałem rozjazd ze Suchego Lasu przez Złotniki i Strzeszynek do domu.