avatar Ten blog rowerowy prowadzi Jarekdrogbas z miasteczka Poznań . Mam przejechane 51980.80 kilometrów w tym 11154.60 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 24.13 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Jarekdrogbas.bikestats.pl

Taaaa miała być regeneracja a co było?

Sobota, 6 kwietnia 2013 · dodano: 06.04.2013 | Komentarze 5

No tak to jest kiedy walczę z JP na trasie.Na początek ruszyliśmy w stronę Skórzewa,później na Dopiewo,Chomęcice i Konarzewo gdzie po piwku spożyliśmy;-)
Dalej już pod wiatr bardzo czułem nogi.Tętno bardzo niskie za to ból nóg wysoki taki bezcenny;-)
Jutro nie ma lipy robię rozjazd i nikt mnie nie skusi na walnięcie jakiegoś chorego treningu no!

Jarekdrogbas
| 08:59 niedziela, 7 kwietnia 2013 | linkuj JP - Z Tobą zawsze jest szybkie tempo bo są częste zmiany i udowadniamy sobie na co Nas stać podczas treningów.
A Ci goscie to cieniasy;-)
Maks - To nie był ostry trening sądząc po średnim pulsie 139
Waza - taaaaa z JP to najlepsza regeneracja jest przy "leszku;-)"
z3waza
| 20:48 sobota, 6 kwietnia 2013 | linkuj Taaaa z Jackiem to się zregenerujesz - na pewno :)
JPbike
| 18:29 sobota, 6 kwietnia 2013 | linkuj A tutaj, Jarku masz coś na regeneracyjne chwile przed kompem - KLIK :)
Aleś MY jesteśmy hardcorami, a tamci goście obładowani pokaźnymi plecakami zaliczyli jedynie podjazd i zjazd :)
Maks
| 17:57 sobota, 6 kwietnia 2013 | linkuj Jarek - kolejny mocny trening ;)
JPbike
| 17:06 sobota, 6 kwietnia 2013 | linkuj No tak, nic nie wiedziałem że miała być regeneracja ;)
A jak wychodziłeś na zmiany to było ponad 30 km/h :)