avatar Ten blog rowerowy prowadzi Jarekdrogbas z miasteczka Poznań . Mam przejechane 51980.80 kilometrów w tym 11154.60 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 24.13 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Jarekdrogbas.bikestats.pl

Powerade mtb Murowana Goślina

Poniedziałek, 16 kwietnia 2012 · dodano: 16.04.2012 | Komentarze 16

Pierwsze koty za płoty....
Na start do Murowanej dojezdzam samemu.Na rozgrzewke w ten zimny i deszczowy dzień poświęcam niewiele bo ok 10 minut.Przed wjzadem do sektora spotykam Rodmana,który ucieszył się z wiadomości,że jadę Giga i będą cenne punkty w generalce.
Cel jaki sobie postawiłem to dojechać najlepiej w drużynówce na giga spośród zawodników "Google Pro Activ" i pokonać jak dotąd nalepszego - Klosia,JP i Rodmana.
III sektor okazuje sie doborowym jesli chodzi o grono znajomych.Obok mnie startuje Slec,gdzieś kawałek z tyłu jest Adamuso i Jacek.
Sam początek ostro...Zabrałem się na ok. 10 km.wraz z czołówką Giga i tym samym wypracowałem sobie odpowiednia przewage.Do momentu rozjazdu Mini - Mega jadę w grupie z mocno pracującymi Hanysami i innymi dobrymi zawodnikami.Tempo jest szybkie i ani na chwilę nie odpuszczam...
Po przejezdzie przez piaskownicę skręcamy w prawo.Jest mokro a moje Pythony zalepiaja sie piaskiem i zaliczam glebe.Wszyscy mi odjezdzaja i od tego momentu walcze sam ze soba...
Na Dziewiczej górze dochodze Adamuso,który narzekał na jakies tam skurcze i kolege z Biketires.pl.Podjazd pod killera to raczej podejcie.Tuż przed samym podejsciem mija mnie czołówka zawodników Mega wśród których poznaję Mateusza Rybczyńskiego.Wymienilismy kilka zdan i zdecydowałem sie oddac mu swój bidon bo narzekał na suchote...
Na Dziewiczej dostaje za to bidon od Wojtka Wiktora - wielkie dzieki bo zdychałem;-)
Po zjezdzie z Dziewiczej łapię pociąg i tych,którzy mi uciekli tuż za Murowana Goslina.Jedzie mi sie super.Ale.... no własnie jakis patyk powoduje pęknięcie przedniej przerzutki.Od jakiegoś 80 kilometra jadę na kurwa średniej tarczy i przed Niedzwiedzinami na ok 3 minuty gubimy trasę ale na szczescie szybko wracamy.
Poznjae tez Pawła Webera,który strzelił mi super fotkę.
Na ostatnim bufecie wciągam ostatniego 6 żela.Duzo pije i skurcze mnie omijają.Trochę boli mnie kolano bo jak upadłem na piasku to kiera mi się wbiła w udo;-)
Koledzy zostaja gdzies z tyłu ja podejmuje solowy atak i na metę wpadam tuż za Ewelina z Biketires.pl
Na ostatnich metrach przyspieszam wpadam na mete.Spotykam Marka,ZygmuntaWazę i Joanne z dziewczynami.Pytam sie o wyniki JP i Rodmana.Okazuje sie,że przyjezdzaja po 10 - 12 minutach za mną.Ogromna radosc z wykonanej pracy na trasie.Z nieoficjalnych wyników wiadomo,że uplasowałem sie w lepszej połowie stawki.
Ziąb i deszcz sprawił,że pakuje sie do auta i jade do domu,a później na nocke do roboty;-)
Pozdrawiam też Davea i Dudę, którzy byli z dziewczynami i pogratulowali mi dobrego występu.Z niecierpilowoscia czekam na góry i Złoty Stok.Do tego startu pozostały jakies 3 tygodnie a wczesniej pojade w dolsku i Bralinie.
Wynik dodam jak sie dowiem,który byłem.

Niby wynik to OPEN 60/140
M3 30/57

daVe
| 11:58 piątek, 20 kwietnia 2012 | linkuj Uśmiech zwycięzcy ;)
| 20:20 wtorek, 17 kwietnia 2012 | linkuj Siema! W Murowanej wspominałem Ci o mojej dziewczynie - pisze magisterkę o urazach w kolarstwie. W tym celu Cię mierzyła i mówiła, że podeślemy ankietę do wypełnienia, co niniejszym czynię ;) Pomożesz?!

Ankietę i parę słów od Sylwii znajdziesz tutaj:
farmacja.srg.pl/ankieta.rar

W razie wątpliwości pisz do niej lub do mnie. Ewentualnie można będzie jeszcze coś wyjaśnić w Dolsku, bo tam pewnie też się pojawimy.

Pozdrawiam i dzięki za pomoc,
Dawid
Jarekdrogbas
| 18:16 wtorek, 17 kwietnia 2012 | linkuj JP - Dzięki.Będziemy rywalizowac.To dopiero początek zmagań mtb.No piwo obowiązkowo w piątek.Trzeba ustalic strategię na Dolsk.Na nowej pętli jechałem bardzo mocno!Racja pokonałem Cie o 8 minut.
Rodman - Dzięki.Taktyka od samego poczatku do końca sie udała.Siły rozplanowane prawie tak jak miało byc.Noga podawała ok!
Virenque - Dzieki.
Z3waza - Nie sadziłem,że na płaskiej rundzie bede najlepszy z Google.
Młodzik - Poznałem Cie w ostatniej chwili.A decyzje o tym,że jade giga podjąłem w ostatnim momencie za namowa Jacka
Maks - Dzieki.Płaskie trasy sa do du... Nie lubie ich bo jazda na kole to przedszkole;-)
Wwiktor - Dzieki jeszcze raz za wode;-)A bidon -białego speca wez do Dolska;-)
Josip - Ciekawe jak długo naciesze sie tą pozycja lidera.6 żeli wjechało idealnie.Żołądek to wytrzyamał.Powodzenia w Dolsku
Dave - Dzieki.Szkoda,że aura była kijowa.Oby nastepnym razem była lepsza i bedzie wiecej czasu na pogadanie.
Klosiu - Dzieki.Liczyłem na pojedynek z Toba.Żałuje,że nie było nam dane poscigac sie w Murowanej.
Joanna - Dziekuje.
Micor - Miałem chec wygrania i odkucia sie za Gniezno!Dzieki.
micor
| 07:52 wtorek, 17 kwietnia 2012 | linkuj Ale pocisnąłeś, Gratki :).
JoannaZygmunta
| 05:35 wtorek, 17 kwietnia 2012 | linkuj Super! Gratulacje :)
klosiu
| 22:44 poniedziałek, 16 kwietnia 2012 | linkuj Gratulacje, pięknie się odkułeś za zeszłoroczną Murowaną. Super jazda :).
daVe
| 22:07 poniedziałek, 16 kwietnia 2012 | linkuj Szkoda, że nie można było więcej porozmawiać... Oby następnym razem się udało!
Gratuluję wygranej! ;-)
josip
| 20:57 poniedziałek, 16 kwietnia 2012 | linkuj Pięknie pojechane! Pozycja team lidera na giga odzyskana:)
6 żeli? Nie miałeś potem sensacji?
wwiktor
| 20:07 poniedziałek, 16 kwietnia 2012 | linkuj Hej!

Graty! Cieszę się, że picie pomogło, który to Twój bidon?, po maratonie mam:

Speca, enervita x2

Wojtek
Maks
| 20:05 poniedziałek, 16 kwietnia 2012 | linkuj No Jarek gratulacje - Pozamiatałeś wszystkich a mówiłeś że płaskie Ci nie leżą ;)
mlodzik
| 19:36 poniedziałek, 16 kwietnia 2012 | linkuj Hahha :) Pięknie Ci poszło. Wynik całkiem konkretny jak na początek sezonu i przewaga nad JP.
Widzisz, a ja myślałem, że mnie nie poznałeś, bo tak zawsze tylko na rowerze. Jak pstryknąłem fotkę to dopiero Cię zauważyłem i pomyślałem: "o Drogbas" z małą niepewnością ;). Nie wiedziałem, że wystartujesz w Murowanej :D
z3waza
| 19:34 poniedziałek, 16 kwietnia 2012 | linkuj Gratulacje - zobaczyć taką radochę w oczach - bezcenne :D
Rodman
| 18:42 poniedziałek, 16 kwietnia 2012 | linkuj a z Biketires to raczej była Ula a nie Ewelina, najlepsze, że Ula mnie pozamiatała za Dziewiczą !
szła równo jak automat :-) ...
Virenque
| 18:32 poniedziałek, 16 kwietnia 2012 | linkuj Gratulacje !! Fajna relacja :)
Rodman
| 17:36 poniedziałek, 16 kwietnia 2012 | linkuj Gratki ! Dobra i konsekwentnie wykonana taktyka :-)
Noga też dobra ;-P
JPbike
| 17:34 poniedziałek, 16 kwietnia 2012 | linkuj Jarku gratulacje, przejąłeś ode mnie pałeczkę lidera ProGogli :)
No to teraz ja stawiam 4pak ;)
Bardzo dobrze Ci poszło na nowej pętli !
Jeśli to prawda że na metę wpadłeś po Uli z biketires.pl (nie Ewewliny) to oznacza że wygrałeś ze mną o prawie 8 minut.