avatar Ten blog rowerowy prowadzi Jarekdrogbas z miasteczka Poznań . Mam przejechane 51980.80 kilometrów w tym 11154.60 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 24.13 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Jarekdrogbas.bikestats.pl

Ale idzie.....!

Środa, 7 marca 2012 · dodano: 07.03.2012 | Komentarze 2

Na wstepie wielkie dzieki JP za pomoc i fachowe doradztwo w poskładaniu RM;-)
Wpólnie z Jackiem spedzilismy miło czas majstrujac przy rowerze i pijac bronki;-)
Po robocie postanowiłem odprowadzic kolege do domu a zarazem depnac na Rockym pierwsze kilometry od listopada;-)
Nie bede sie rozpisywał.....tytuł wpisu mówi sam za siebie.
A i poradziłem sie Jacka co do nowego zakupu kolejnego scigacza w mojej stajni...jeszcze poczekamy z tym troche;-)

Jarekdrogbas
| 18:36 sobota, 10 marca 2012 | linkuj Bedzie nowy licznik to i bedzie wiadomo Jacku ile pójdzie ścigacz
JPbike
| 21:12 środa, 7 marca 2012 | linkuj Dobrze że nie widać prędkości średniej i maksymalnej, bo dostałbym szoku ;)