Info
Ten blog rowerowy prowadzi Jarekdrogbas z miasteczka Poznań . Mam przejechane 51980.80 kilometrów w tym 11154.60 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 24.13 km/h i się wcale nie chwalę.Suma podjazdów to 0 metrów.
Więcej o mnie.
Wykres roczny
Archiwum bloga
- 2016, Czerwiec3 - 1
- 2016, Maj22 - 6
- 2016, Kwiecień27 - 39
- 2016, Marzec31 - 37
- 2016, Luty28 - 27
- 2016, Styczeń51 - 34
- 2015, Grudzień25 - 13
- 2015, Listopad23 - 2
- 2015, Lipiec6 - 2
- 2015, Czerwiec6 - 8
- 2015, Maj15 - 26
- 2015, Kwiecień20 - 29
- 2015, Marzec28 - 17
- 2015, Luty26 - 15
- 2015, Styczeń17 - 16
- 2014, Grudzień1 - 1
- 2014, Listopad2 - 3
- 2014, Lipiec2 - 8
- 2014, Maj8 - 1
- 2014, Kwiecień22 - 33
- 2014, Marzec24 - 39
- 2014, Luty30 - 70
- 2014, Styczeń7 - 3
- 2013, Grudzień25 - 29
- 2013, Listopad4 - 16
- 2013, Październik1 - 4
- 2013, Lipiec19 - 39
- 2013, Czerwiec15 - 14
- 2013, Maj15 - 10
- 2013, Kwiecień30 - 52
- 2013, Marzec20 - 18
- 2013, Luty19 - 22
- 2013, Styczeń27 - 29
- 2012, Grudzień22 - 45
- 2012, Listopad33 - 25
- 2012, Październik10 - 37
- 2012, Wrzesień23 - 10
- 2012, Sierpień17 - 3
- 2012, Lipiec24 - 27
- 2012, Czerwiec22 - 19
- 2012, Maj26 - 44
- 2012, Kwiecień22 - 62
- 2012, Marzec26 - 49
- 2012, Luty16 - 30
- 2012, Styczeń22 - 10
- 2011, Grudzień25 - 35
- 2011, Listopad18 - 35
- 2011, Październik19 - 19
- 2011, Wrzesień6 - 7
- 2011, Sierpień13 - 19
- 2011, Lipiec6 - 0
- 2011, Czerwiec8 - 5
- 2011, Maj21 - 12
- 2011, Kwiecień17 - 33
- 2011, Marzec20 - 34
- 2011, Luty17 - 16
- 2011, Styczeń15 - 33
- 2010, Grudzień8 - 21
- 2010, Listopad12 - 15
- 2010, Październik1 - 2
- 2010, Wrzesień1 - 3
- 2010, Sierpień8 - 10
- 2010, Lipiec14 - 21
- 2010, Czerwiec18 - 17
- 2010, Maj11 - 19
- 2010, Kwiecień21 - 47
- 2010, Marzec20 - 59
- 2010, Luty18 - 103
- 2010, Styczeń7 - 18
- 2009, Grudzień2 - 3
- 2009, Listopad7 - 19
- 2009, Październik5 - 4
- 2009, Wrzesień15 - 30
- 2009, Sierpień22 - 18
- 2009, Lipiec14 - 9
- 2009, Czerwiec15 - 30
- 2009, Maj16 - 50
- 2009, Kwiecień24 - 31
- 2009, Marzec14 - 26
- 2009, Luty2 - 4
- DST 10.00km
- Temperatura -2.0°C
- Aktywność Jazda na rowerze
Test Rockiego + wieczorny bieg
Poniedziałek, 3 stycznia 2011 · dodano: 05.01.2011 | Komentarze 11
Pierwsza jazda w tym roku na rowerze,który odzyskał sprawnosc po maratonie w Krakowie.
Rower pracuje na nowym amortyzatorze,i napędzie i spisuje sie super, a jest to zasługo JP, który odpowietrzył hamulce i nauczył mnie tej sztuki, oraz zamontował nowe pancerze XTR bo nokony to przereklamowane gówno, któremu nikomu nie polecam.
Wieczorem natomiast tradycyjne kółko biegowe wokół jeziora strzeszyńskiego po zapadnięciu zmroku.Nad jeziorem żywej duszy
AVG - 151
MAX - 163
Komentarze
Maks | 01:37 czwartek, 6 stycznia 2011 | linkuj
Jacek - Całkowicie Ciebie rozumiem jeśli Ci nie przeszkadza te trochę oporu. U mnie niestety bardzo mocno i dlatego wybrałem takie rozwiązanie ;)
Maks | 01:33 czwartek, 6 stycznia 2011 | linkuj
Ja wychodzę z takiego założenia że:
1. System który byłby niezawodny i byłby na dłużej musi być szczelny.
2. Jeśli system jest szczelny to niestety ma zwiększone tarcie.
3. Dlatego wybrałem tańsze rozwiązanie. A jaka jest różnica wystarczy że uszczelniony pancerz założysz do amora - nie będzie działał. Sprawdziłem wystarczyło wywalić uszczelnienie i zaczął chodzić bez problemu. (Chodzi mi o działanie manetki). W pancerzu nieuszczelnionym linka chodzi bardzo miękko przełożenia są naprawdę bardzo szybkie i straty czasowe na przerzucaniu są niezauważalne. Dużo zależy też od sprężyny przerzutki najmocniejsze są chyba w najwyższym modelu Srama.
1. System który byłby niezawodny i byłby na dłużej musi być szczelny.
2. Jeśli system jest szczelny to niestety ma zwiększone tarcie.
3. Dlatego wybrałem tańsze rozwiązanie. A jaka jest różnica wystarczy że uszczelniony pancerz założysz do amora - nie będzie działał. Sprawdziłem wystarczyło wywalić uszczelnienie i zaczął chodzić bez problemu. (Chodzi mi o działanie manetki). W pancerzu nieuszczelnionym linka chodzi bardzo miękko przełożenia są naprawdę bardzo szybkie i straty czasowe na przerzucaniu są niezauważalne. Dużo zależy też od sprężyny przerzutki najmocniejsze są chyba w najwyższym modelu Srama.
JPbike | 22:19 środa, 5 stycznia 2011 | linkuj
Maks - Mi polecasz ? Wszystkie moje poprzednie linki z najtańszymi pancerzami i końcowkami zamontowanymi w taki sposób, jaki stosujesz do niedawna miałem i żaden nie wytrzymał roku ...
Wyjątek stanowi zimówka/miastówka - hamulce V-ki mają obieg zamknięty a przerzutki ... trochę oporu jest i nie narzekam.
Obecnie jeżdżę na zestawie XTR-owym, na 100% jestem zadowolony, nie mam zamiaru zmieniać, bardziej stawiam na trwałość.
A co powiesz na Gore Ride-On ? :P
Drogbas - E tam ... cóż, Maks to Maks, a JPbike to JPbike :)
Ostre koło z przełożeniem 44/11 na golonkowe podjazdy ? ;)
Wyjątek stanowi zimówka/miastówka - hamulce V-ki mają obieg zamknięty a przerzutki ... trochę oporu jest i nie narzekam.
Obecnie jeżdżę na zestawie XTR-owym, na 100% jestem zadowolony, nie mam zamiaru zmieniać, bardziej stawiam na trwałość.
A co powiesz na Gore Ride-On ? :P
Drogbas - E tam ... cóż, Maks to Maks, a JPbike to JPbike :)
Ostre koło z przełożeniem 44/11 na golonkowe podjazdy ? ;)
Drogbas | 21:50 środa, 5 stycznia 2011 | linkuj
Kurcze no to w takim razie JP poleciłes mi słabe pancerze-;( , teraz musisz przyjechac i zmontujemy rower bez pancerzy i przerzutek może zrobimy z rockiego ostre koło...????
Maks | 20:54 środa, 5 stycznia 2011 | linkuj
Jacek - Polecam Ci kiedyś zrobić taki jak ja mam i zobaczysz jaka jest różnica ;)
Maks | 20:44 środa, 5 stycznia 2011 | linkuj
Dla mnie jest on za drogi sam sobie robię zestaw najtańszy z możliwych poza linką która jest nieco droższa to pancerze stosuje z metra te najtańsze. Mam hopla na punkcie napędu przerzutka musi chodzić perfekt podobnie z amorem. Pancerz też wymieniam jak tylko zacznie ciężej chodzić.
Nie stosuje żadnych gumek uszczelniaczy i innych perdół które tylko pogarszają pracę przerzutki.
Sprawdzałem kiedyś pancerze XTR i mam o nich złe zdanie nie polecam nie są warte swojej ceny.
Nie stosuje żadnych gumek uszczelniaczy i innych perdół które tylko pogarszają pracę przerzutki.
Sprawdzałem kiedyś pancerze XTR i mam o nich złe zdanie nie polecam nie są warte swojej ceny.
JPbike | 19:56 środa, 5 stycznia 2011 | linkuj
Maks - Nie ma problemu, z chęcią udzielę lekcji skracania i odpowietrzania - myślę że już po pierwszym pokazie następnym razem sam dasz radę :)
Hmm ... po każdym błotnym maratonie wymieniasz pancerze ? a jaki model masz, MY stosujemy zestaw XTR - u mnie zamontowałem taki na początku sezonu i wszystko zniosło tyle błotnych przygód i nadal pięknie chodzi !
Hmm ... po każdym błotnym maratonie wymieniasz pancerze ? a jaki model masz, MY stosujemy zestaw XTR - u mnie zamontowałem taki na początku sezonu i wszystko zniosło tyle błotnych przygód i nadal pięknie chodzi !
Maks | 18:42 środa, 5 stycznia 2011 | linkuj
Jarek kupiłeś nowego amora ? Wymiana pancerzy u mnie to praktycznie po każdym błotnym maratonie lub jeździe i raz do roku wymiana linek.
Maks | 18:40 środa, 5 stycznia 2011 | linkuj
Chyba będę musiał wynająć Jacka do sztuki odpowietrzania ;)
Mam zamiar zakupić nowe hamulce XT i trzeba będzie je przyciąć i odpowietrzyć.
Mam zamiar zakupić nowe hamulce XT i trzeba będzie je przyciąć i odpowietrzyć.
Komentować mogą tylko zalogowani. Zaloguj się · Zarejestruj się!