avatar Ten blog rowerowy prowadzi Jarekdrogbas z miasteczka Poznań . Mam przejechane 51980.80 kilometrów w tym 11154.60 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 24.13 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Jarekdrogbas.bikestats.pl

Kondycyjnie nad strzeszynek

Wtorek, 9 lutego 2010 · dodano: 09.02.2010 | Komentarze 5

Bieg w przedziale tętna 150 - 160.
Całość 55 min. z jednym 3 minutowym odpoczynkiem nad jeziorem.
Jeszcze troche śniegu a nawet biegać nie będzie gdzie.
AVG - 153

Maks | 11:04 środa, 10 lutego 2010 | linkuj Winq - Myślę że nie ma osoby której by ta zima się podobała. Też nie mogę się doczekać odwilży i roztopów oraz nadejścia wiosny.
Winq | 03:26 środa, 10 lutego 2010 | linkuj Ty biegasz, ja trenażeruję
Śniegu właśnie odrobinkę przybyło, bo coś widzę przybielone wszystko
A nawet nie słyszałem by choć minimalnie miało padać
Lepiej niech ta zima puszcza bo krzyżuje mi większość planów

Z wytrzymałością aktualnie działam, a do tego kilka ćwiczeń własną masą. Szału to nie zrobi, ale w ubiegłym roku nic podobnego nawet nie robiłem. Teraz powinno być zatem lepiej, a już sezon 2009 nie był taki najgorszy
Maks
| 21:41 wtorek, 9 lutego 2010 | linkuj Jasne że wyskoczymy muszę się gdzieś ruszyć bo brakuje mi tego jak nie wiem jakiś ciekawy wyjazd całodniowy. Takich wyjazdów mi najbardziej brakuje ;)
Dr | 20:24 wtorek, 9 lutego 2010 | linkuj No Maks Ty też konsekwentnie działasz. Myśle, że zime przepracowałes wzrowo biorac pod uwagę spinning i siłownie.
Jak tylko pogoda dopisze to wyskoczymy na jakis wspólny trening/
A wytrzymałosc to nad nia własnie do połowy marca pracuje.
Maks
| 19:48 wtorek, 9 lutego 2010 | linkuj No super godzinka biegu wytrzymałość rośnie. ;)