avatar Ten blog rowerowy prowadzi Jarekdrogbas z miasteczka Poznań . Mam przejechane 51980.80 kilometrów w tym 11154.60 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 24.13 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Jarekdrogbas.bikestats.pl

Trening w śniegowych zaspach

Czwartek, 4 lutego 2010 · dodano: 04.02.2010 | Komentarze 7

Witam.
Korzystając z ładnej pogody wybrałem się na trening.Jako, że nie lubię szosy to postanowiłem, że będę śmigał samym terenem aż do Kiekrza.

Tak oto wyglądały pierwsze kilometry po wyjeździe z domu

Koła, piasta też były całe od śniegu

Jakimś cudem mocno cisnąłem na pedały dojechałem do strzeszynka.Tu już trasa lepsza bo ubita od spacerowiczów i narciarzy

Ze strzeszynka dobiłem nad Kiekrz gdzie niby zimuje ptactwo lądowe ;-)

Dodam, że widok takiej ilości łabędzi i kaczek należy do rzadkości.

Pstryknąłem parę fotek i taką to dorgą dojechałem wzdłóż jeziora kierskiego na Smochowice

Trening to raczej był spokojny, bo nawet rozpędzić się nie dało a zjazdy były niebezpieczne.

sq3mko
| 21:39 niedziela, 7 lutego 2010 | linkuj Znam ten widok :)
klosiu
| 17:55 piątek, 5 lutego 2010 | linkuj Drogbas, tylko uwazaj zeby cie nie zadziobaly przy rzucaniu tego chleba :D. Taka ilosc ptactwa moze zadusic sama masa ;)
JPbike
| 17:52 piątek, 5 lutego 2010 | linkuj Rok temu miałem podobny widok :)
Drogbas | 15:03 piątek, 5 lutego 2010 | linkuj Racja, kaczki są kozackie. Natępnym razem zaopatrze się w plecak chleba. A co niech stwory coś mają z życia.
Maks
| 20:36 czwartek, 4 lutego 2010 | linkuj Jasny gwint widok kaczek niesamowity ;)