avatar Ten blog rowerowy prowadzi Jarekdrogbas z miasteczka Poznań . Mam przejechane 51980.80 kilometrów w tym 11154.60 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 24.13 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Jarekdrogbas.bikestats.pl

SKODA MARATHON GNIEZNO 2009

Niedziela, 31 maja 2009 · dodano: 31.05.2009 | Komentarze 5

Witam.
Dzisiaj ścigałem sie wraz z moim nowym teamem " ROWERY RYBCZYNSKI " w Gnieznie.
Na starcie pojawiła sie spora grupa kolarzy, a nasz team reprezentowała najsilniejsza grupa zawodników.
Zapropcentowało to doskonałymi wynikami:
Mateusz był 3 na dystansie MEGA
natomiast w czołówce dystansu GIGA uplasował sie Wojtek i Janek.
Ja zakonczyłem zawody na 10 miejscu dystansu mini ze strata ok. 4 min do lidera.
Trasa błotna, mokra dużo szybkich zjazdów któtkich i czestych podjazdów.
Na mecie czekała na mnie rzecz jasna Aga, która to motywuje mnie do dalszych startów w MTB.
Udało mi sie tez nie zmoknac po ok. 30 minutach po moim finiszu lujnał deszcz.
Kierownik druzyny jest zadowolony z naszego wystepu. Później miało byc piwo, ale pogoda zepsuła nam szyki.
A zabawnym momentem całego maratonu była biegajaca krowa po trasie, dzieki której zyskałem ok. 20 sekundowa przewage bo mucka przyblokowała troche zawodników.

Grupa Poscigowa

[url=http://photo.bikestats.eu/zdjecie,55321,grupa-poscigowa.html]

[/url]

JPbike
| 16:13 wtorek, 2 czerwca 2009 | linkuj Gratulacje Drogbasie :)
Niezły wynik :)
Rodman | 05:51 poniedziałek, 1 czerwca 2009 | linkuj również gratuluję i pozdrawiam ! szkoda, że nie jechałeś mega - od rozjazdu były najfajniejsze momenty na trasie ;P powodzenia w kolejnych startach !
DunPeal
| 22:22 niedziela, 31 maja 2009 | linkuj bylem i ja :) pozdrawiam uczestnikow
Jarekdrogbas
| 21:24 niedziela, 31 maja 2009 | linkuj Tak gdybym wiedział, że nas tylu bedzie to by sie chociaz wspólna fotke trzasneło...
sebekfireman
| 21:19 niedziela, 31 maja 2009 | linkuj Aż jestem w szoku że tylu Bikestatowiczów było na maratonie - już chyba 7 wpis widzę... trzeba było zrobić jakiś zlot przy okazji ;)