avatar Ten blog rowerowy prowadzi Jarekdrogbas z miasteczka Poznań . Mam przejechane 51980.80 kilometrów w tym 11154.60 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 24.13 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Jarekdrogbas.bikestats.pl

Smieszne trenowanie na Poligonie

Wtorek, 12 maja 2009 · dodano: 13.05.2009 | Komentarze 5

Witam.
Dzisiaj trenowałem w towarzystwie Winqa i Duraace Marcina, oraz Wojtka
Jak przebiegał trening oraz w jakiej atmosferze doskonale odzwierciedlaja zdjecia.
Popracowalismy jednak troche na podjazdach.

Zjazd do Moraska

Menager kończy podjazd

Marcin w rynnie

Ja na końcówce podjazdu

siłacze

W ruinach kościoła Chojnica na Biedrusku

Musze przyznac, że towarzystwo było przednie, wszyscy potrenowalismy i niezle sie ubawilismy.

Drogbas | 22:06 czwartek, 14 maja 2009 | linkuj Spoko Maks wtorek styka
Maks
| 11:38 czwartek, 14 maja 2009 | linkuj Na pewno w przyszły tydzień ten mam tak zawalony że nie dam rady się wyrwać nawet na 2h.
Generalnie 2x w tygodniu zawsze jadę wzdłuż nadwarciańskiej do samego Biedruska potem możemy wracać przez Złotniki, jest bardzo ciekawy podjazd, i zjazd też jest niczego sobie ;) Możemy się spotkać na ul. Rubież zaraz za kościołem na tym obniżeniu terenu skręcasz w prawo. Generalnie nie mam za wiele czasu w tygodniu i najwcześniej koło 18:00 startuje. Co do dnia to się możemy zgadać. Może wstępnie we wtorek ?
pozdrawiam
Anonimowy tchórz | 21:59 środa, 13 maja 2009 | linkuj SCRUBBY - wiadomo o to chodzi najlepsze towarzystwo to lepszy trening

Maks - daj znac kiedy dajesz na poligon
Maks
| 12:22 środa, 13 maja 2009 | linkuj OOO widzę że podobne trasy zaliczamy trza będzie się kiedyś wybrać w te okolice razem. Ja też tam bardzo często jeżdżę ;)

pozdro
SCRUBBY
| 11:23 środa, 13 maja 2009 | linkuj "(...)wszyscy potrenowalismy i niezle sie ubawilismy."

I o to chodzi, o to chodzi :-)