avatar Ten blog rowerowy prowadzi Jarekdrogbas z miasteczka Poznań . Mam przejechane 51980.80 kilometrów w tym 11154.60 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 24.13 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Jarekdrogbas.bikestats.pl

IV wyścig memoriałowy im. Mariana Kegela

Niedziela, 20 marca 2016 · dodano: 20.03.2016 | Komentarze 10

No to kolejny wyścig w sezonie mogę śmiało zaliczyć do udanych. Na starcie pojawiła się Asia  z Marcinem, która nie zawiodła swoim dopingiem i Dawid też przyjechał, z którym miałem okazję ścigać się w kategorii Masters.
Od samego startu w czołówce.  Koła odpuściłem tylko Radkowi Lonce a za plecami miałem Marka Jarosa Lecha Erganga i młodego kolarza z Poznania , który razem ze mną podzielił grupę i we dwoje goniliśmy wspomnianego już lidera.
Zadowolony jestem z podjazdów tutaj mega dobrze mi idzie i ku swojemu zdziwieniu na ostatniej prostej jeden z utrzymujących się ze mną kolarzy wystrzelił z koła ale na końcowej kresce o dwie sekundy to ja okazałem się lepszy.
Później wręczono mi ładną memoriałową statuetkę i dyplom.
Kolejny raz przekonałem się że moja forma idzie do przodu.
Zająłem 2 miejsce Open i II w kategorii M3

AVG - 167
MAX - 178

Trofeum za 2 miejsce
Trofeum za 2 miejsce © drogbas" /> a dyplom to musiałem sobie samemu wypisać;-)

Przełaje Swarzędz
Przełaje Swarzędz © drogbas" /

Siła na podjazdach a na treningu na tym zjeździe zaliczyłem glebę
Siła na podjazdach a na treningu na tym zjeździe zaliczyłem glebę © drogbas" />

Rywali zostawiam za sobą
Rywali zostawiam za sobą © drogbas" /

bobiko
| 14:32 poniedziałek, 21 marca 2016 | linkuj @Jarek miałem okazję jechać na kole Radkowi ;) on szosa ja mtb i tak miedzy Września a Gnieznem starałem utrzymywać kontakt i jakieś 300-400m miałem do niego. az do momentu kiedy swiatła przeszkodziły ;)
;]
Jarekdrogbas
| 13:57 poniedziałek, 21 marca 2016 | linkuj Wojtek - Dziękuję. Cały czas trenuję by jakoś w tym sezonie dobrze się zaprezentować. Masz rację, że moja forma idzie zgodnie z planem.
Bobiko - Dumny to może nie jestem ale bardziej zadowolony i zmotywowany do dalszej ciężkiej pracy.
bobiko
| 11:20 poniedziałek, 21 marca 2016 | linkuj masz powody do dumy :) zwłaszcza ze utrzymać tempa Radkowi jest trudno.

Szacun! :)
josip
| 21:25 niedziela, 20 marca 2016 | linkuj No no, przegrać tylko z Lonką.. kosmiczna forma, brawo! Widać, że te ponad 3k kilometrów w tym roku nie poszło w las. Podziwiam za wytrwałość i motywację.
Jarekdrogbas
| 20:56 niedziela, 20 marca 2016 | linkuj Micor - Dziękuję ale jeszcze dużo pracy by zdobyć formę na Sudety Bike Chellenge
Kubolsky JP Krzychu - Dziękuję!
Waza - Dzięki za fotki a teraz leżę bo mnie nogi bolą przez tą kunę
z3waza
| 18:55 niedziela, 20 marca 2016 | linkuj Jarek zapylał jak kuna :) Gratki :)
fotka1
fotka2
jak się więcej wgra to tez przyślę
krzychuuu86
| 17:27 niedziela, 20 marca 2016 | linkuj To mi sie podoba...gratulacje
JPbike
| 16:54 niedziela, 20 marca 2016 | linkuj Gratulacje Kompanie !
kubolsky
| 16:30 niedziela, 20 marca 2016 | linkuj Gratki!
micor
| 15:50 niedziela, 20 marca 2016 | linkuj Gratulacje Jarek. Forma rośnie i tak trzymaj!